Nuffnang Ads

Tuesday, April 19, 2011

8 April Yang Bermakna :)

Agak terlewat nak post citer pada 8 April  yang hampir 2 weeks berlalu.. Tapi still gak nak berkongsi citer yang best dan bermakna dalam hidup saya ni.. Ye! 8 April ialah hari dimana saya dilahirkan didunia ini dan pada tahun ini adalah yang pertama kali saya menyambut bersame orang tersayang sebagai sepasang suami isteri yang berkasih kasih seperti kekasih yang sedang bercinta.. ~kalau dah berkasih mesti lah sedang bercinta..^-^

Pada hari kejadian, masing2 sibuk berkerja..Walaupon sibuk, en hubby tetap call / message setiap sejam and wish besday kat saye ~ suke sangat2~ . Jam menunjukan pukul 6.00ptg ( macam nak tulis novel lak hehehe ), saye melihat ke luar office, eh eh eh.. En hubby dah sampai untuk menjemput saye pulang ke rumah.. Dalam hati de bunga2 yang mekar sebab malam sebelum itu en hubby berkata nak celebrate birthday  di luar.. Cepat2 kemas ape2 yang patut dan turun menuju ke kereta en hubby.. Baru je masuk dalam kereta, en hubby berkata kene keja mlm ni. Huh! Terasa sedikit hampa gak arrr..

So, kitorang just makan di tempat biase je. Nak cepat sebab en hubby kene masuk keje balik.. Sebelum gi makan kami pergi berjumpa seseorang, nak sign agreement.. Jeng3x, adiah yang bermakna tuk diri sendiri, sekaligus azam  yang tersenarai dalam tahun ini tercapai :) Tak sangka, one of my wish  dapat mase besday saye.. Tahniah tuk diri sendiri :D  Nak tau pe dier takk???? Tungguuu entry yang akan datang, will upload pic later :)
.
.
.

Takkan gi makan je kot? Takkpe, saye memahami kesibukan dier.. Cukuplah sekadar ucapan yang bermakna dari en hubby.Bagi saye takk perlu lah hadiah berbagai asalkan en hubby mengingati hari yang bermakna  ini.
.
.
.
Malam tu , saye pon layan arrr citer2 yang de kt TV bersame Cuk2 kesayangan en hubby.. Naseb baek Cuk2 de wat teman saye walaupon kadang2 kenakalan dier cukup menguji kesabaran.. Mane takk nyer, abes wire charge handphone di gigit2 sampai takkk leh gune lagi.. 

Ntah bile mase lak saye tetido kt sofa, terjaga sebab bunyi handphone.. Dah kul 12.15 mlm rupe nyer.. En hubby call, suh bukak pintu sebab kunci tertinggal..  Dengan muke yang mamai, ala2 comel saye pon bukak pintu.. Sangat surprise sebab en hubby sedang berdiri sambil memegang kek dan terdapat sebatang lilin yang menyala.. rase nk jerit lak malam2 sebab sangat terharu en hubby menyanyikan lagu hepi besday. Thanks sangat2 en hubby, kalo en hubby bace entry ni, ayg nk cakp ayang syg b :)
Dan lagi terharu,en hubby sempat lg belikan jam tangan sepasang ngan dier :) Sangat suke:D
..
Sekian, laporan hari yang bermakna dalam hidup saye :)
8 April 2011 - Semoga menambahkan lagi kasih sayang antara kami.. 
.....

No comments:

Post a Comment