Nuffnang Ads

Friday, December 17, 2010

Hati yang bengang!

       Tension arr ari ni,  kenape ler korg ni suke menyusahkn aku??? betul2 menyusahkn bile last minutes cancel..
mase lom dpt, beria2 mtk kt cni..bile dh dpt, ko cancel lak..dh aku kene cri org nk ganti.. padahal tggl 2 mggu lg (xsmpai pon ), boleh lak sesuka ati ko cancel.. senang je ko lafazkn 'saye mtk maaf puan, saye xdpt buat practical kt sana, nanti saye antar surat mtk maaf.'  Giler aku bengang coz aku beria2 tlg dorg cari umh sewa. and d most most mostttt aku bengang is  cancel last minute.


        To those yg  akan gi undergo training, please jgn cancel last minute. kalo korg x berminat terus tolak awal2, xde ler menyusahkn management company yg korg x jdk gi training tu. Walaupon aku bermulut manis, mengatakn "it's ok"..  dlm ati hanye tuhan je tau betapa bengang nyer  aku.. dh ler next year job byk giler dan aku berserta company boss aku  mengharapkn  budak practical membuat kerja ~cut cost rather amik permanent satff ~

             Citer nak amik permanent staff pon satu hal. Aku kurang paham dan mungkin  x paham langsung ngan  budak2 skang ni. Giler mintak gaji tggi nk maut. Diploma je ade, gaji nk rm2000++ pastu xde experience lak tu. Agak2 ler kalo nk demand skalipon. Kalo ko degree xpe gak kn. Yang de degree jgn citer arr, tp still leh consider.

          Bagi aku arr, type skali lg bagi aku, pendapat aku, jgn terlalu demand gaji, kalo ko nk demand gaji make sure arr ko nyer result  superb  tahap superman mahupon ironman, dan yg penting bile time interview ko boleh jawab dan boleh buat assg yg diberi dengan yakin. Result x bagus sgt pon xpe, tp make sure arr ko leh wat keje.

     Kesimpulannye, mtk gaji tggi, bile bagi assg suh buat  hancusss sudah..alasan, dh x igt, tu belajar mase part 3 arr part 2 part 4 arr..

No comments:

Post a Comment