Nuffnang Ads

Tuesday, December 21, 2010

nk gigi putih???

                Erkkkk!!! gigi saya kelihatan semangkin berwarna kuning.. walaupun saya mengunakan ubat gigi yang mengandungi  pemutih untuk memutihkn gigi ler semesti nyer bukan untuk memutih muka, mengosok gigi 2x sehari, gi keje balik keje, tapi macam x berkesan je..

                Google punyer google cm ner nak buat gigi putih seperti dulu tanpa mengeluarkan duit poket atau mengeluarkan duit poket dan mendapat manfaat lain akhirnyerrrrrrr.... memutihkan gigi hanya mengunakan buahan2.. ohhhh, sambil menikmati buah, sambil menjana buah fikiran, sambil melayan anak buah yang ingin bermain, sambil memetik buah mangga depan rumah mak, sambil melayan buah hati, hehehe  makan buah dapat gigi putih..betulll x tipuuu..

merah atau hijau???? 2-2 sedap, same je ; Apple

strawberry  yang mencairkn hati untuk menikmatinyer...

Jangan xtau ye, buah apple dan strawberry ni bisa memutihkan gigi anda.. Strawberry mengandungi asam malat yang akan bertindak sebagai zat pengikis dan penghilang noda pada permukaan gigi manakala buah apple pula dapat melunturkan plak gigi dan akan membuat gigi anda lebih putih dan suci..  click page ni kalo nak tau info dengan lebih lanjut.


No comments:

Post a Comment