Nuffnang Ads

Wednesday, February 2, 2011

Accept me!

Facebook ;

Msg : Accept me! 
Me :  Sori! Takk Kenal.. can't accept
Msg : Accept me!!
Me : Will block. salam

Giler psycho mamat ni. memaksa dan paksaan . Dah aku tak nak accept as my pren dah arrr.. Nak paksa 2 lak.. Dah aku xkenal ko.. Suke hati aku ler nak accept ke takk..  Bile aku tgk info dah memang aku takk kenal, letak gambar pon yang bukan2.. Dah tentu arr aku Tak Nak accept.. Adesss! ade jugak manusia yang kat luar sana macam ni.. -____-

ReJecTeD!

Bagi aku arr, biar arr FB tu wat private.. Jangan sesuka hati accept people yang takk dikenali as a frenz...sebab.. aku dh pernah kene dah.. Fb dijadikan bahan tuk memalukan, meluahkan kerasaan ketidakkan puassan hati yang senang2 boleh di baca oleh kawan2 yang lain..walau hakikat nyer takk de bende pon.. hanya orang2 yang takk mature je tulis cam tu.. sedey bile kenang balik walaupon ia bukan salah kite.. :(

Eh2, korang2, anda2 , para blogger sekalian, jangan lak korang takk lawat blog aku lak nanti and takk nak jadik follower lak disebabkn entry ni.. Takk takk Takk! Entry ni khas tuk orang2 psycho kt fb aku je.. Tak de kene mengena nagn korang.. lepas korang baca entry ni jgn lupe tinggal kn jejak anda sekalian ye.. :








No comments:

Post a Comment