Nuffnang Ads

Wednesday, February 2, 2011

Happy Chinese New Year :)


Happy Chinese New Year to all who’re celebrating the new Year of the Rabbit soon. Office aku dah penuh ngan limau.. Thanks pada suppliers yang bagi limau.. Tu pon setelah aku pakse dorangg bawak limau kalo nak amik cek.. hehehe.. Kalo takk jangan harap aku bagi cek dorang leh takkk? Boleh je sebab aku dah wat.. jahat takk aku??? Mane de jahat, aku wat demi kebaikan company aku, iye arr,kalo aku takk mintak limau tu dah sah2 silap hari bulan cume dapat 5-8 kotak je.. mane cukup.. dah ler manusia2 kat kilang aku kuat makan, pantang  nampak makanan, sumer dorang bedal, licin tiada kesan dan takk dapat dikesan..


 Limau yang menjadik kegilaan budak2 opis ku. 


Mari ramai2 kite layan tarian naga sempena CNY ni.. Kite kan 1 Malaysia.

Cheongsam Chinese traditional dress.Merah lagi tu!

Year of Rabbit :)

 Mood cuti dah tiba.. Takk sabar nak cuti.. pade yang takk sambut CNY, pe plan korang cuti ni? Mesti ramai yang balik kampung kann?? Sok rase cam gi berkelah lak.. lame tak pergi berkelahh, nak ajak en hubby arrr.ermmm tapi cam takk je, hujan rahmat turun. Weekend nak gi johor, member kahwin. Dear Nurul@ apizz, i'm coming, wait for me to tepung tawarrrr..

1 comment:

  1. yay!!!!!!! dapat mkn limau free..dtg la di mana2 shopping complex yg berdekatan..ada org nak bagi limau free...selamat tahunbaru cina akak..

    ReplyDelete