Nuffnang Ads

Friday, January 28, 2011

Hangin aku!

Benci tul arrr! Pagi2 dah wat aku hangin satu badan.
 Cakap putar belit.. Dah terang2 ko salah, ngaku je arrrr..
 Masih mau tegak benang yang basah kah???
Masih mau sembunyi tangan and talk2  macam ko takk bersalah dan buat muka takk bersalah...  what the h***!

Pagi jumaat yang mulia ni,
disebabkan ko sorang yang wat hal, wat aku hilang mood, wat aku hangin, 
So budak2 lain kene tempias ngan hot temperature aku yang naik mendadak
Baru korang tau bile Pn Yaya mengamuk cam ner..
Ade sesape lagi yang nak kene amukkan aku ni???

p/s :  Tulis entry ni coz nak hilangkan panas dalam hati

1 comment:

  1. sabar kak..huhu..akak,,kalau akak rasa stress dan ingin mengembalikan sekuntumsenyuman manis di muka tu,,baca la blog alief k..hehe..kalau boleh,,follow kak ek..hehe..thanx..->
    http://aliefcmoi.blogspot.com/

    ReplyDelete