Nuffnang Ads

Friday, January 7, 2011

Bapak ku En Baharun

En Baharun sudah berumur 67tahun,  beliau seorang yang penyayang dan kuat bekerja.. Mempunyai 2 orang anak lelaki dan 4 orang anak perempuan hasil dari perkahwinan bersama Jemaah Bt Lahim.. Zaman kanak-kanak hidup dalam kesusahan,beliau adalah anak tunggal @ takk de adik beradik..

Bersama ayah tersayang ketika hari bahagia :)

Bapak ku En Baharun adalah entri khas untuk ayah saya.. Sungguh, saya memang menyayangi ayah saya, beliau banyak mengajar saya erti kehidupan. Beliau menjadi inspirasi ketika saya dalam kesusahan dan kejayaan.

 Teringat zaman kanak2 riang dan duka saya, beliau yang mengajar saya membaca, mengikat rambut saya di pagi hari, menghantar dan menjemput saya disekolah, menjaga saya ketika tidak sihat..menghadiahkan saya basikal ketika saya berjaya mendapat kedudukan no1 didalam kelas dan takk kurang juga memarahi +++ merotan saya ketika saya nakal tidakkkk mendengat kata2 beliau..

P/s : Ketika entri ini ditulis, beliau masih  berada dihospital.. Semoga beliau cepat sembuh dan dipanjangkan umur... amin.. luv u dad

No comments:

Post a Comment