Nuffnang Ads

Wednesday, January 26, 2011

Cuk2.. Kesayangan En Hubby

Mengantuk giler tahap gaban. Rase cam nak hantuk2 pale ni kat dinding, pastu sekang mata ni  ngn pensil kontot atas meja  ni.. huarghhhhh... malam tadi tidur rumah mak mertua.. Mak baru keluar dari hospital disebabkan keracunan makanan.. Sebagai menantu yang baek, eceh2 puji diri sendiri lak, dengan baek hati dan rela hati nyer aku jaga mak.. ye arrr, siang dah gi keje, so malam turn aku lak jaga.. Tanda kasih sorang menantu pada mak mertua nyer. Sayang Mak, cepat 2 sembuh ye.. En Hubby lak kene hantar dan jaga adik dier lak a.k.a ijam kat hospital, dia pon same case cam mak. 

Sampai rumah jam dah menunjukkan pukul 6.30pagi.. bukan pukul orang ye pagi2.. Ingat kiteorang giler ke nak pukul orang pagi2?? Baru nak jejak kaki masuk ke villa indah aku, terdengar  lak suara cuk2.. meow..meow..
Aduh! cuk2 ni, tau2 je aku baru balik nak bukak pintu.. Lapar ler tu.. Cuk2 pe lagi ngan ligat nyer, mengade2 nyer menyambut kepulangan ku.. Rimas aku! dah arr aku ngantuk..

Dah siap2 nak gi keje, cuk2 wat hal.. wawawawa... cam nak nangis je rase.. boleh lak dier kencing dah paling best membuang air besar aka berak kat toilet bilik aku.. rase cam nak jentik2 je telinga cuk2..cam nak campak je dari tingkat atas ni..naseb baek dier  membuang kat dalam toilet. 

Dengan lemah lembut dan dengan harapan yang tinggi

Me: B, sape yang bawak cuk2 masuk, b kan? so b kene basuh erk.. 
B : ........... ( senyap je takk de jawapan)


hehehehe, aku dh dengar bunyi air.. Yay! En hubby gi basuh.. Tq my b luv u muahhhh
Cuk2, pas ni jangan harap nak masuk bilik erk.. :D

No comments:

Post a Comment