Nuffnang Ads

Tuesday, January 25, 2011

Fasha & Jejai Sah Putus.

Wow, terkejut hari ni bile baca metro, muka depan lagi.. Jejai & Fasha dah putus.. Bercinta bagai nak rak, akhirnya putus gak. Pelamin anganku musnah!.Sebenarnya aku bukan arr peminat fasha bukan juga pembenci fasha..cume aku suke mengikuti perkembangan dorang hehehe..Sampi bila mampu bertahan...



Dia (Nora Danish) tidak pernah masuk campur urusan peribadi saya. Apa yang berlaku antara saya dan Fasha sehingga menyebabkan kami berpisah tiada kena mengena dengan orang lain,” katanya menerusi e-mel yang dihantar kepada wartawan Harian Metro, semalam.
Kenyataan Jejai itu sekali gus menamatkan teka-teki yang sebelum ini dicetuskan Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 27, apabila berkata hanya dia dan Jejai yang tahu mengenai status terkini perhubungan cinta mereka.
Kiriman e-mel Jejai itu juga secara tidak langsung membersihkan nama Nora atau nama sebenarnya Nora Danish Mohd Hanif, 29, yang sebelum ini didakwa menggunakan keluarga bekas mentuanya untuk memutuskan hubungan Jejai dan Fasha.
Kredit to Metro :)


Bagi aku fasha pon macam perempuam lain , yang nakk kan kebahagian dalam setiap perhubungan.. Mungkin sebelum ini dia menafikan sebab nak perbaiki hubungan ngan jejai.. Alih2 jejai wat statement cam tu.. Dalam hal ni takkk de sape yang salah.. Moga ketiga tiga mereka ni mendapat kebahagian masing2..

To fasha : Bukak buku baru lorrrr.. Jangan sedih2..Jadikan ikhtibar 
What goes around comes around


No comments:

Post a Comment